PBL Reward of the Year

ProBell ry palkitsee vuosittain Vuoden PBL-teon. Palkinnon saaja voi olla tiimi, oppilaitos tai yhteisö, joka on edistänyt ongelmaperustaisen oppimisen käytäntöä tai tutkimusta. Palkinto jaetaan vuosittaisen PBL-konferenssin yhteydessä.

Ehdota palkinnon saajaa

ProBellin hallitus valitsee Vuoden 2012 PBL-teko -palkinnon saajan. Palkinto jaetaan ProBellin kevätseminaarissa 15.4.2013 ja nyt on aika tehdä ehdotuksia palkittavista. Ehdotukset tulee tehdä ProBellin pj Satu Öystilälle (satu.oystila at eduta.fi) pe 12.4. klo 16 mennessä. Ehdotukset tulee perustella ja pyydämme liittämään mukaan myös ehdotuksen tekijän/tekijöiden puhelinnumerot.

PBL Reward of the Year

ProBell ry palkitsee vuosittain Vuoden PBL-teon. Palkinnon saaja voi olla tiimi, oppilaitos tai yhteisö, joka on edistänyt ongelmaperustaisen oppimisen käytäntöä tai tutkimusta. Palkinto jaetaan vuosittaisen PBL-konferenssin yhteydessä.

Ehdota palkinnon saajaa

ProBellin hallitus valitsee Vuoden 2012 PBL-teko -palkinnon saajan. Palkinto jaetaan ProBellin kevätseminaarissa 15.4.2013 ja nyt on aika tehdä ehdotuksia palkittavista. Ehdotukset tulee tehdä ProBellin pj Satu Öystilälle (satu.oystila at eduta.fi) pe 12.4. klo 16 mennessä. Ehdotukset tulee perustella ja pyydämme liittämään mukaan myös ehdotuksen tekijän/tekijöiden puhelinnumerot.

 

Vuoden 2011 PBL-teko

Tunnustuspalkinto myönnettiin Rovaniemen Ammattikorkeakoululle ongelmaperustaisen oppimisen valinnasta koko oppilaitoksen pedagogiseksi strategiaksi.

Palkinto luovutettiin CPBL2012 –konferenssissa Rovaniemellä 13. huhtikuuta 2012

Maija Haaramo

Vuoden 2010 PBL-teko

Vuoden 2010 PBL-teko palkinto myönnettiin Tampereen ammattikorkeakoulun Ikaalisten toimipisteen liiketalouden koulutusohjelman opettajatiimille.
 
Perusteluna ovat liiketalouden PBL -koulutuksen pitkäkestoinen kehittäminen, julkaisutoiminta, PBL:n tutkimuksellinen kehittäminen ja PBL:n kehittäminen myös verkkopedagogiikkana. Palkinnon vastaanotti lehtori Maija Haaramo (kuvassa). 

Vuoden 2009 PBL-teko

Savonia-ammattikorkeakoulu Iisalmen yksikön hoitotyön koulutusohjelman opettajatiimi sai vuoden 2009 PBL-teko-palkinnon laajamittaisesta ja kokonaisvaltaisesta PBL-opetussuunnitelmauudistuksesta. 

Vuoden 2008 PBL-teko

Vuoden 2008 PBL-teolla palkittiin Tampereen yliopiston Eduta-instituutti laajamittaisesta ongelmaperustaisen oppimisen koulutustoiminnasta. 

Palkinnon vastaanottivat Kirsi Viitanen, Satu Öystilä ja Matleena Laakso.

 

Vuoden 2007 PBL-teko

Vuoden 2007 PBL-teko palkinnon saivat lehtorit Anna-Leena Heikkilä ja Eila Mäkinen Lapin ammattiopiston hyvinvointialalta. He ovat kehittäneet omassa oppilaitoksessaan ammatillisen toisen asteen ongelmaperusteisen työssäoppimis- ja verkkopainotteisten opintojen mallia.

   

 

 

 

Vuoden 2011 PBL-teko

Tunnustuspalkinto myönnettiin Rovaniemen Ammattikorkeakoululle ongelmaperustaisen oppimisen valinnasta koko oppilaitoksen pedagogiseksi strategiaksi.

Palkinto luovutettiin CPBL2012 –konferenssissa Rovaniemellä 13. huhtikuuta 2012

Maija Haaramo

Vuoden 2010 PBL-teko

Vuoden 2010 PBL-teko palkinto myönnettiin Tampereen ammattikorkeakoulun Ikaalisten toimipisteen liiketalouden koulutusohjelman opettajatiimille.
 
Perusteluna ovat liiketalouden PBL -koulutuksen pitkäkestoinen kehittäminen, julkaisutoiminta, PBL:n tutkimuksellinen kehittäminen ja PBL:n kehittäminen myös verkkopedagogiikkana. Palkinnon vastaanotti lehtori Maija Haaramo (kuvassa). 

Vuoden 2009 PBL-teko

Savonia-ammattikorkeakoulu Iisalmen yksikön hoitotyön koulutusohjelman opettajatiimi sai vuoden 2009 PBL-teko-palkinnon laajamittaisesta ja kokonaisvaltaisesta PBL-opetussuunnitelmauudistuksesta. 

Vuoden 2008 PBL-teko

Vuoden 2008 PBL-teolla palkittiin Tampereen yliopiston Eduta-instituutti laajamittaisesta ongelmaperustaisen oppimisen koulutustoiminnasta. 

Palkinnon vastaanottivat Kirsi Viitanen, Satu Öystilä ja Matleena Laakso.

 

Vuoden 2007 PBL-teko

Vuoden 2007 PBL-teko palkinnon saivat lehtorit Anna-Leena Heikkilä ja Eila Mäkinen Lapin ammattiopiston hyvinvointialalta. He ovat kehittäneet omassa oppilaitoksessaan ammatillisen toisen asteen ongelmaperusteisen työssäoppimis- ja verkkopainotteisten opintojen mallia.

   

 

 

iStart-julkaisujärjestelmä - ConnectingTalents Oy
Copyright 2010 Probell ry
Rekisteriseloste | Käyttöehdot